Want You Back <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5591467749785303176\x26blogName\x3dAtiqahZulina\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/\x26vt\x3d-3421116454965471367', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Arigato

Assalamualaikum. You can called me Atiqah. Still 15 y.o but this 25 June gonna be 16 y.o. I'm not perfect but please respect me. Everyone makes mistake. Kpoppers. Like to drawing but always ugly. Lol. -,- Be friendly with me. Don't scared of me. I'm not eat people. #alwaysbrokenenglish


Chatbox



Social Network

Keep in touch with me HERE {Twitter}{Facebook}


Credit Section

Layout by Farhan and the banner by devianart also from Wehearit. Navigation by Wana

Reproduction ?
Monday, February 6, 2012 with 0 comment




Assalamualaikum and Annyeong !

Hahahaha . Tajuk tak boleh gempak lagi . Biasalah tue , budak baru belajar . Pergi kelas tambahan hari nie . Seriously , best kot belajar dengan Cikgu Shy . I loike cara dia mengajar . Banyak lawak . Belajar lepas tue gelak , ilmu keluar terus . Aku , ilmu tue tak keluar , masih segar di ingatan . Harharhar .


Tertanya-tanya , kalau belajar Bab 4 - Reproduction mesti ada yang khusyuk mendengar dan ada yang malu-malu . Aku yang malu-malu tue . Huahahaha . Kenapa erkk ? Ada lah kot jawapannya . Lepas tue belajar math-circle . Cikgu tue mengajar best kot . Aku faham apa yang dia ajar walaupun takde lawak macam Cikgu Shy . Aku still faham . Mintak-mintaklah keputusan math aku dalam setiap exam akan meningkat . Aku tak nak dah dapat keputusan D . Doakan aku ye . Amin .


Yang nie pasal tuition pada hari sabtu lepas . Kesian dekat aku . Orang yang curi selipar aku tue tak kesian ke dekat aku ? Dia tak rasa bersalah ke ? Dah lah waktu malam . Tapi bagus jugak hilang waktu malam , orang tak ramai . Aku nie macam reda je selipar aku hilang . Ye , memang aku reda . Nak buat macam mana , dah takdir aku . Haih . Selipar cabok pun kau nak rembat kan . Haiya . Tapi takpe , aku fikir positif je lah . Maybe selipar dia putus or selipar dia pun hilang . Aku kan baik . Harharhar .


Lusa , dah nak sekolah . Aku dan Homework ? Homework tak siap lagi dan baju tak bergosok lagi . Homework aku tak sentuh langsung . Apa nak jadi lah nie . Nak result exam gempak-gempak . Tapi belajarnya tak nak . Takpe , esok aku buat . Nampak sangat pemalasnya . Dah nak sekolah , baru kau nak buat ye . Bagus betul perangai kau nie ye Atiqah anak Encik Zulkifli .


Ok lah , sampai di sini sahaja bicara kita . Jumpa di lain hari . Huahahahah . Kyung dah tunggu dekat luar rumah . Nak pergi dating . * berangan lebih *

Assalamualaikum and Anyeong :))