Want You Back <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5591467749785303176\x26blogName\x3dAtiqahZulina\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/\x26vt\x3d-3421116454965471367', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Arigato

Assalamualaikum. You can called me Atiqah. Still 15 y.o but this 25 June gonna be 16 y.o. I'm not perfect but please respect me. Everyone makes mistake. Kpoppers. Like to drawing but always ugly. Lol. -,- Be friendly with me. Don't scared of me. I'm not eat people. #alwaysbrokenenglish


Chatbox



Social Network

Keep in touch with me HERE {Twitter}{Facebook}


Credit Section

Layout by Farhan and the banner by devianart also from Wehearit. Navigation by Wana

Tuition Time :)
Monday, December 19, 2011 with 0 comment


gambar tiada motif :)


Assalamualaikum!Annyeonghaseyo!~Waahhh.Tahun depan lu tau tak,wa PMR woo.Sungguh teruja sesangat.Tak sabarnya nak PMR*mata di atas,tangan dekat bahu*Haha.Betul apa,kita kena teruja dulu baru boleh dapat result yang gempak.~Ohh,terujanya aku nak amik PMR,oh terujanya,ohh~.Dinasihatkan,jangan ikut cara aku ye.Haha.Kalau setakat teruja tak belajar baik takyah amik PMR.So,aku nie seorang yang pemalas,jadi aku dinasihatkan oleh mak apak aku untuk tuition.Takdelah dinasihatkan pungg.Mak aku asyik tanya 'nak tuition dekat mana,nak tuition dekat mana,nak tuition dekat mana'.

Kalau wa tuition,wa boleh challenge kawan wa,*nama tidak dinyatakan,sebab pandai sangat,especially math*Haha.Tapi kan wa punya kawan nie pun tuition jugak.Jadi wa tak boleh challenge dia.Wa kena belajar rajin-rajin sebab nak challenge dia lah.Berchallenge dengan sihat.Jyeahh!Haha.Tapi wa jenis pemalas.Hadap buku sikit,dah mula lah tangkap leleh nak tidur.Aish,apa punya student lah.

Setakat nie,baru je cari tempat nak tuition,tapi tak confirm lagi nak tuition dekat mana.Ada suggest tak?Tapi suggest tu biarlah dekat dengan Cheras nie ye.Tak nak jauh-jauh,nanti penat.Nak belajar nanti,otak tetiba beku.Hahah.Tuition yang bermain di fikiran ku ini adalah tuition dekat SMART MATH dan CERIA MAJU.Dekat Dwitasik.Tak jauh dari rumah ku ini.Tapi tak tahu nak pilih mana satu.Tapi ,aku rasa aku pilih SMART MATH *kot*.

Kalau tuition,aku takdelah terperap dekat rumah.Tahun depan dah tak boleh online.Jarang je kot.Nanti kena sorok netbook.Kalau ternampak,mulalah nak online memanjang.Tapi takkan dapat online dekat rumah dah.Bill broadband akan terbiar begitu sahaja.Cybercafe sahaja tempatku ingin bermadu kasih bersama laman sosial ku ini.Haha.Jiwang.

Maknanya,jaranglah aku hapdate.Alah,selama nie bukan aku hapdate sangat pun.Bajet je lebih.Mwehehe.Alah,takde cerita nak dihapdate kan.Aku kan student lagi.Eceh.

Dengan ini,saya merasmikan bahawa saya ialah CALON PMR 2012! ~wee


DOAKAN SAYA MENDAPAT 8A's DALAM PMR :)