Want You Back <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5591467749785303176\x26blogName\x3dAtiqahZulina\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://haqitaroon.blogspot.com/\x26vt\x3d-3421116454965471367', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Arigato

Assalamualaikum. You can called me Atiqah. Still 15 y.o but this 25 June gonna be 16 y.o. I'm not perfect but please respect me. Everyone makes mistake. Kpoppers. Like to drawing but always ugly. Lol. -,- Be friendly with me. Don't scared of me. I'm not eat people. #alwaysbrokenenglish


Chatbox



Social Network

Keep in touch with me HERE {Twitter}{Facebook}


Credit Section

Layout by Farhan and the banner by devianart also from Wehearit. Navigation by Wana

Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha
Saturday, November 5, 2011 with 0 comment


Assalamualaikum, Annyeonghaseyo :) Sehat ? Kalau tak sehat macam mana nak sambut raya.haha..aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan kepada semua umat Islam di seluruh dunia

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA

Esok nak makan rendang , ketupat , lemang.. semuanya aku nak makan. haha.. sekarang nie pon tengah dok kupas kacang haha .. tak boleh blah betul..kupas kacang sambil hupdate. nak buat kuah kacang. MARVELOUS betul ke tu aku eja ? taram saja.haha

Tak sabarnya esok . :) Tapi kan aku tak balik kampung maa.. Sedih maa. Takpelah sekali sekala tak balik kampung.. hmm. Korang amacam ? dah prepare semuanya ? Ada tak yang balik kampung ? Sapa yang tak balik kampung tu bolehlah teman aku duduk KL nie. HAHA.

Minggu depan my class buat jamuan.. Aku dengan kawan kawan kena handle semuanya.. Tapi kan guru kelas aku CIKGU NORZIRA tak ada sebab dia nak kena handle FORM 5 punya SPM .. Hmm takpelah..

Last sekali , nak bagi nasihatlah .. Sesiapa yang balik kampung tu :
BERHATI HATI DI JALAN RAYA , PANDULAH DENGAN SELAMAT , SAYANGI ORANG YANG TERSAYANG

Macam iklan pulak da..haha..
Assalamualaikum :) peace